2012. április 14., szombat

József Attila teljesítménytúra - A Város Peremén

Először duplázást terveztem a mai napra, hogy összekombinálom ezt a túrát a Gyermekvasút túrával, ami egyidőben zajlott, de aztán mivel sietnem kellett haza és az időjárás is borongósra sikerült, ezért inkább ezt választottam. Sikerült megkaparintanom az 1-es rajtszámot és az elsők között indultam neki a túrának. A túratáv 25 km. volt 1050 méter szintkülönbséggel (a TTT szerint). A nevezés gyorsan zajlott, nagyon barátságos pontőrök és szervezők segédkeztek végig a túrán. A nevezés 400 Ft. volt, ami nagyon baráti ár. Az itiner szép, hajtogatott térkép, a hátán pontos leírással és József Attila versekkel. A nevezés után busszal kellett kiutazni a rajthelyre, Alsó-Jegenye völgyig. Itt 8 óra 21 percet írtak fel indulási időnek. A Rózsika forrás és környéke lenyűgöző hely, most jártam itt először és egyből be is gyűjtöttem a GCwiz geoládát. Nagyon egyszerű találat volt és egyben nagyon ötletes. :) Ezután javarészt olyan helyek következtek, ahol már jártam. A Virágos-nyereg után becserkésztem a GCerep geoládát, amire már nagyon rég fájt a fogam és most végre sikerült. A túra végig a sárga jelzésen vezetett, lehetetlen volt eltévedni, csak 1-2 elágazásnál kellett jobban odafigyelni, de aki ismerte az útvonalat vagy kicsit is tájékozott, annak ez nem jelenthetett gondot. Hűvösvölgybe visszaérve almával és szőlőcukorral jutalmaztak a szervezők, majd a Hárs-hegy következett. Itt elég szép emelkedés van a kilátóig, amibe még sosem sikerült felmennem, mint ahogy most sem, de egyszer ha nem lesz sietős a menet, biztos, hogy körbetekintek fentről. Szépjuhászné után kikerülve a János-hegyet a Virág völgyön keresztül haladt az út. Elhaladtam Makkosmária mellett szép, erdei út vezetett egész Budaörsig. Sorrentot elhagyva a Ló-hegy és a Csík-hegy oldalában vezetett az út, ahol sikeresen abszolváltam a GCBABA geoládát is, ami szintén nagyon könnyű találat volt. Innen már nem volt messze a cél, a Csíki csárda, ahová 13 óra 37 perckor érkeztem meg. Az oklevél és az emlékérem nagyon szép, nem bántam meg, hogy ezt a túrát választottam a másik helyett, nagyon jó választás volt! :) Köszönöm a szervezőknek a kitartást és a lehetőséget. Még az időjárás is kellően visszafogta magát a mai napon. :)

A túrán készült fotók megtekinthetőek a képre kattintva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése