2012. március 3., szombat

Normafa 20

A Kitörés 60 után bevállaltunk egy kora tavaszi olvadás utáni kis laza túrát, a Normafa 20-at. 900 Ft. volt a nevezési díj, a túra pontos távja az itiner szerint 19,2 km. hosszú volt 680 m. szintkülönbséggel. Külön szintidő nem volt megadva, csak hogy 15:00-ig érjen be mindenki a célba. A rajt és a cél is Szépjuhásznétól indult. Kereken 7:00-kor el is rajtoltunk. Innen hamar elértük a Csacsi-rétet, majd a Piktortégla-üregeket, amelyek mesterséges lyukak, mára már csak a hazai agyagbányászat emlékei. Állítólag rengeteg kis üreg van ezen a környéken, bár többet már betemettek. Innen áthaladtunk a Frank-hegyen, majd a 3. ellenőrzőpont után közel a Széchenyi-hegyi TV-adóhoz egy frissítőpont volt kialakítva, ahol zsíroskenyér, lekváros kenyér, vajas kenyér, tea, forralt bor, csalamádé, hagyma volt terítéken a svédasztalon. Innen a Normafáig egyenes úton haladtunk, majd következett a János-hegy, ahonnan már a piros jelzésen kellett a szerpentinen visszaereszkedni Szépjuhásznéhoz a célba, ahova pontosan 11:17-kor érkeztünk be.
Itt sikeresen kiváltottam a Budapest Kupa elnyeréséhez szükséges igazolófüzetet, amibe meg is kaptam a pecsétet és a Kitöréshez is kaptam egy aláírást így utólag.
Nagyon kellemes túra volt, ajánlom mindenkinek.

A túrán készült fotók megtekinthetőek a képre kattintva.