2011. szeptember 4., vasárnap

20 éves a TTT

Szeptember 4-én egyedül vágtam neki ennek a jubileumi, egyszeri rendezésű túrának, ahol is a 20 éve fennálló Teljesítménytúrázók Társaságát, valamint a hazai teljesítménytúrázás 30 éves fennállását ünnepeltük. Kellemes túra volt, jó volt megismerni, hogy a régi időkben hogyan zajlottak ezek a túrák. A nevezés 20 Ft., azaz HÚSZ FORINT volt. Gondolom ez is még a régi árfolyamon ment. A túra hossza 20,66 km. volt 620 méteres szintemelkedéssel. 6 óra volt adva a teljesítésre. 9 óra 5 perckor indultam el az Óbudai Kulturális Központ elől. Anno itt vizsgáztam vezetésből. :) Az útvonalleírás és a nevezési lap is teljes mértékben fekete-fehér kézzel írott volt, de egyértelmű. Csak egyszer néztem be az útvonalat, de akkor csúnyán! Csináltam magamnak egy pár plusz kilométert, ráadásul lefelé a hegyről, amin aztán ugye (miután rájöttem a hibára) vissza is kellett mászni. Bezavart, hogy a túrával egy időben egy másik teljesítménytúra is megrendezésre került és többször is találkoztunk az ottani résztvevőkkel. A cél a Tabáni Spartacus - TTT közös klubhelyisége volt, ahol zsíros/vajas/lekváros kenyérrel vártak a rendezők. Továbbá a TTT túráiról és más rendezők teljesítménytúráiról készített kiállítást is meg lehetett tekinteni.

Az itinert érdekességképpen utólag feltették az internetre is, ezen a linken mindenki számára elérhető: http://www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/sites/default/files/turakiirasok2011/20110904_30-20eves_TTT_tura.pdf
Hát régen ilyenek voltak a teljesítménytúrák útvonalleírásai. :)

A túrán készült fotók megtekinthetőek a képre kattintva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése